AWARIA URZĄDZEŃ Z SERII B2 USUNIĘTA | Informujemy, że wszystkie urządzenia z serii B2 (będące online) zostały zdalnie przeprogramowane, a problem związany z uszkodzeniem modułu GPS został rozwiązany. W przypadku pojawienia się dodatkowych problemów prosimy o kontakt z Działem Analiz.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.

Komunikat z dnia: 3.01.2025, godz. 18:15 

Co zrobić kiedy nie działa e-TOLL (instrukcja przełączenia na smartfon na koncie IKK)?

Data ostatniej aktualizacji: 19/03/2024

1. Pobrać i zainstalować aplikację ze sklepu Google Play lub App Store „e-TOLL”.

2. Uruchom aplikację pojawi się:

3. Wejdź na stronę https://etoll.gov.pl i zaloguj się na swoje konto.

4. Zakładka Urządzenia następnie Utwórz urządzenie. Otrzymany identyfikator w aplikacji mobilnej wpisujemy jak poniżej:

5. Klikamy utwórz urządzenie jeżeli wszystko zrobiliśmy prawidłowo pojawia nam się informacja:

6. Przechodzimy do zakładki pojazdy wybieramy pojazd z listy , do którego dodajemy identyfikator następnie klikamy w nr rejestracyjny pojazdu

7. Wybieramy urządzenia z rozwijanej listy Aplikacja wspomagająca wybieramy identyfikator utworzony w etoll.gov.pl, ten sam widoczny jest w aplikacji i klikamy Zapisz

8. Jeżeli wszystkie kroki wykonaliśmy prawidłowo powinno nam się ukazać okno:

9. Wracamy do aplikacji powinniśmy mieć informację:

10. Klikamy w „Przejazd z aplikacją mobilną” – wybieramy pojazd – „Rozpocznij przejazd”. Powinien nam się ukazać aktywny przejazd, a na dole Biznes ID ,którego użyliśmy do powiązania z pojazdem.

11. Na etoll.gov.pl widoczna jest zmiana identyfikatora na alternatywny:

12. Po przywróceniu działania urządzenia ZSL należy sprawdzić czy urządzenie jest aktywne: