Co zrobić kiedy nie działa e-TOLL (instrukcja przełączenia na smartfon na koncie IKK)?
Data ostatniej aktualizacji: 19/03/2024
—
1. Pobrać i zainstalować aplikację ze sklepu Google Play lub App Store „e-TOLL”.
2. Uruchom aplikację pojawi się:
3. Wejdź na stronę https://etoll.gov.pl i zaloguj się na swoje konto.
4. Zakładka Urządzenia następnie Utwórz urządzenie. Otrzymany identyfikator w aplikacji mobilnej wpisujemy jak poniżej:
5. Klikamy utwórz urządzenie jeżeli wszystko zrobiliśmy prawidłowo pojawia nam się informacja:
6. Przechodzimy do zakładki pojazdy wybieramy pojazd z listy , do którego dodajemy identyfikator następnie klikamy w nr rejestracyjny pojazdu
7. Wybieramy urządzenia z rozwijanej listy Aplikacja wspomagająca wybieramy identyfikator utworzony w etoll.gov.pl, ten sam widoczny jest w aplikacji i klikamy Zapisz
8. Jeżeli wszystkie kroki wykonaliśmy prawidłowo powinno nam się ukazać okno:
9. Wracamy do aplikacji powinniśmy mieć informację:
10. Klikamy w „Przejazd z aplikacją mobilną” – wybieramy pojazd – „Rozpocznij przejazd”. Powinien nam się ukazać aktywny przejazd, a na dole Biznes ID ,którego użyliśmy do powiązania z pojazdem.
11. Na etoll.gov.pl widoczna jest zmiana identyfikatora na alternatywny:
12. Po przywróceniu działania urządzenia ZSL należy sprawdzić czy urządzenie jest aktywne:
—